کد خبر: ۵۲۷۳۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۰ تير ۱۴۰۲
به مناسبت هفته حقوق بشر امریکایی؛
امریکا در250 سال گذشته در 227 جنگ مشارکت داشته و حملات نظامی به مردم دیگر کشورها داشته اند، که قلم آن بمباران هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن در سال ۱۹۴۵ و کشتن ۳۰۰ هزار نفر بوده، همچنین در 10 کشور ( ایران و عراق و پاکستان و ترکیه  و..)کودتا کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی بمناسبت هفته حقوق بشر امریکایی با موضوع «حقوق بشر امریکایی از ادعا تا حقیقت» ظی سخنانی بیان داشت: ۲۹۰ انسان بی گناه در هواپیمای مسافربری ایران در پایان جنگ تحمیلی مورد حمله نظامیان متجاوز امریکایی قرار گرفته و به شهادت می رسند. وعجیب اینکه برای این کشتار ضد بشری به فرمانده آن نیز مدال شجاعت میدهند. لذا برای اگاهی مردم از جنایات ضد انسانی رژیم امریکا، روز «افشای حقوق بشر امریکا» نام نهاده شده است.

وی در خصوص ادعای حقوق بشر توسط امریکا بیان داشت: 75 سال پیش، سه سال بعد جنگ جهانی دوم (یعنی سال 1323 شمسی) اعلامیه جهانی حقوق بشر توسط فاتحان جنگ ضد بشری نوشته شد و به پیمان بین‌المللی مبدل شد که ابنای بشر باید از آن برخوردار باشند،و امریکاییها در ادعا بزرگترین مدافع حقوق بشر شدند،  لکن در تعریف بشر به سلیقه خود عمل میکنند. هرجا در راستای منافع شان باشد، حمایت کرده و هرجا مظلومانی زیر ستم باشند، چشمشان نمی بیند وگوششان نمی شنود. لذا رفتارهای دوگانه ای دارند در ندیدن و در بزرگنمایی و وارنه نمایی حقایق. عملکرد امریکا مبین آنست که حقوق بشر صرفاً کارکرد ابزاری و چماقی در راستای منافع نامشروعشان می باشد. بعنوان نمونه در آشوب‌های ایران بزرگنمایی میکنند ودر اشوب در کشورهای خودشان ، اصلا بی تووجه به حقوق شهروندان هستند . لذا در لفظ مدافع حقوق بشرند آما در واقع حربه‌ای برای مقابله با کشورهای مستقل می باشد، بنحویی که به عرصه‌های اقتصادی نیز تعمیم داده وبا گسترش تحریم‌ها حتی در شیوع ویروس کرونا در ممانعت از ارسال دارو برای درمان داشتند. در واقع گرگها پاسبان جهانی شده و شیطان مدیریت برنظامات جهانی دارد.

دکتر هاشمی فشارکی در خصوص  مفهوم واقعی حقوق بشر امریکا گفت: امریکا در250 سال گذشته در227 جنگ مشارکت داشته و حملات نظامی به مردم دیگر کشورها داشته اند، که قلم آن بمباران هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن در سال ۱۹۴۵ و کشتن ۳۰۰ هزار نفر بوده، همچنین در 10 کشور ( ایران و عراق و پاکستان و ترکیه  و..)کودتا کرده اند. در 5 کشور اوکراین و شوروی و گرجستان و.... با انقلاب مخملی، دست نشانده خویش را سرکارنشانده اند. در امور داخلی 18 کشور دخالت مستقیم داشته اند. حقوق بشر امریکا در داخل امریکا نیز با کشتار سرخ پوستان، تعرض زنان و متلاشی کردن خانواده ها سیاه است. و در واقع بشر امریکایی، بشر متمدن حیوان صفت، بی هویت و بی خانواده و برده متمدن نوین می باشد.

وی در خصوص حقوق بشر امریکایی در کشورهای اسلامی اظهار داشت: بدترین تضییع حقوق بشر امریکایی  در کشورهای اسلامی صورت میگیرد ، که اوج آن در فلسطین مظلوم، حمایت از داعش وحشی علیه دو کشور عراق و سوریه بوده و خطاب کردن گاو شیرده به سران عربستان می باشد.

ایشان در خصوص حقوق بشر امریکایی در ایران گفت: تضییع حقوق ایرانیان در ایران گسترده و طویل است، در ایران قبل انقلاب، با کودتای 28 مرداد 32، یک دیکتاتور را به کشور بازگردانند و در دوران مبارزات انقلاب، در ریختن هزاران نفر در 17 شهریور شریک جرم هستند. در ایران بعد از انقلاب نیز حقوق ملت ایران را بارها نقض کرده و مجرم هستند، مانند کودتای نوژه، حمایت از منافقین در جنایات، حمایت از جنایات صدام، حمله مستقیم به هواپیمای مسافری. کشتن 290 نفر، حمایت از اشوب و خسارت به ملت، تهاجم فرهنگی، مزاحمت در فشار اقتصادی و تحریم ایران و... شاهد این مدعاست.

وی در خصوص منافقین آویزان به امریکا و غرب چنین گفت: سازمان مجاهدین اول در کشتار ملت ایران در سالهای 1360 و 1361 را رقم زد و در همکاری با صدام و حمله به ایران با عملیات فروغ جاودان ، جنایات زیادی کرده ولی از حمایتهای مستقیم امریکا برخوردار بوده است .و اثبات دروغ بودن حقوق بشر امریکاییهاست .

ایشان در خصوص 3 ضربه بزرگ طرفداران امریکا در ایران اظهار داشت: لیبرالها در دولت موقت قصد داشتند که کشور را مجددا به امریکا وابسته کنند و تحمیل جام زهر قطع نامه 598 و تحمیل برجام توسط غربگرایان نفوذی در ارکان کشور بوده، که هنوز اثار زیان بار آن برای کشور باقیست. باز هم با پروریی تمام دنبال تحمیل دروغهای برجامی هستند.

وی در خصوص آمریکا کیست گفت: براساس بیانات امام راحل دشمن شماره اول بشر و ما آمریکاى جهانخوار، بزرگترین دشمن اسلام و مسلمانان جهان بوده و آمریکاى حیله‏گر، دشمن شماره یک و به خون اسلام و استقلالشان تشنه است و هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید که همین فریاد همگانى‏ «مرگ بر آمریکا» براى او مرگ مى‏آورد . همچنین براساس وصیت برخی از شهدا و بیانات برخی از علما مانند ایت الله مشکيني گفته ثواب گفتن « مرگ بر آمريکا » کمتر از نماز نيست. (شعار مرگ بر امریکای حضار)

ایشان در خصوص حقوق بشر واقعی در اسلام بیان داشت: حقوق بشر واقعی در اسلام ناب محمدی است، در رعایت حقوق همه ابنای بشر و بخصوص ضعفا تاکید دارد و برای بشر به دنیا نیامده، بشر زنده و بشر مرده حقوق متعالی ای قایل بوده و پیروان اسلام براساس آن عمل میکنند.

وی در خصوص اقتدار ایران بدون امریکا اظهار داشت: دستاوردهای اقتدار افرین دولت سیزدهم، با توافقات با کشورهای مختلف، بدون نیاز به توافق با امریکا ودور زدن تحریم های ظلمانه ودلار، زبونی امریکا را بهمراه داشته بنحویی که باید گفت ای امریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. (شعار مرگ بر امریکای حضار) 

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در پایان گفت: امروز ما وارث نهضت امام خمینی و متنعم به نعمت حکومت اسلامی هستیم و این توفیق و بلکه این دین بر عهده ما هست که حکومت جمهوری اسلامی را صیانت کرده و هم برای ظهور تلاش کنیم و جز منتظران عملی آن باشیم. امروزوظیفه ما درگام دوم انقلاب اسلامی این است که ظهور را نزدیک نماییم ، که با عمل به جهاد تبیین و خنثی کردن تهدیدات دشمنان مهدویت و زمینه سازی ظهور و زمینه حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحقق حقوق بشر اسلامی را بستر سازی میکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها